E-mail marketing

Hvad passer til din e-mail marketing?

Når du skal vælge et system til e-mail marketing, er der mange spillere om buddet, og derfor er det også vigtigt for dig at vælge det rigtige. Det første, du skal finde ud af, er, om du vil sende enkelte mails ud, eller om du skal bruge til det både standard flows og automations samt almindelige mails.

Hvad er dine tanker om e-mail markedsføring, og hvor meget vil du gøre ud af det til at starte med? Her står vi altid klar til at give dig en kompetent rådgivning, som sikrer, at du vælger rigtigt første gang.

Vi arbejder blandt andet med Klaviyo, Mailchimp, Heyloyalty og flere andre systemer, så vi er sikre på, at vi altid kan finde det system, der passer til dine behov og ikke omvendt.

Vil du arbejde med marketing automation?

Hvad vil det betyde for dig, at der automatisk bliver sendt en mail ud til en kunde i en passende tid, efter de har købt et bestemt produkt? Det kan både være en servicemail, en mersalgsmail eller en mail med helt andre og relevante produkter for netop den kunde.

Det er blot en del af det, du kan bruge marketing automation til, når det handler om e-mail markedsføring.

Du får mulighed for at sende specifikke mails til specifikke kunder og potentielle kunder. Det gør, at du har en meget stærk og personaliseret markedsføring, som med stor sandsynlighed er med til at ramme flere meget mere relevant.

På en webshop kan det for eksempel være følgende flows:

Tabt kurv /
abandoned cart

Har købt produkt a
- få tilbudt produkt b

Specifikke tilbud
på fødselsdag

Ugens tilbud
til kundeklubben

Dette er bare enkelte ud af rigtige mange forskellige triggers, der kan bruges til at lave personaliserede mails, som giver resultater.

Vi har flere eksempler på, at omsætningen fra e-mail markedsføring, der er opsat korrekt, og giver et stort boost.

Tak for din interesse

Du vil blive kontaktet hurtigst muligt