Google Shopping

Et must for dig, der driver en webshop

Google Shopping er Googles produktspecifikke annoncer, hvor du i søgningen bliver præsenteret direkte for et produkt, og når du klikker på annoncen, kommer du også ind på det præcise produkt. 

Skab de bedste muligheder

Her handler det først og fremmest om at have den rigtige kategorisering og have arbejdet med relevante feeds, der gør, at dit produkt får de bedste muligheder for at blive præsenteret på den optimale måde. 

Vær relevant og stig til toppen

Skal der arbejdes med Google Shopping, er det muligt at bruge feedoptimeringsværktøjer såsom Wake-up-data, Datafeedwatch eller lignende. Det giver dine produkter mulighed for at blive præsenteret på en mere relevant måde og gør også, at der kan arbejdes med langt flere regler, end hvis du blot kører via det traditionelle feed og merchantcenter, som Google selv giver dig mulighed for at sætte dine shoppingkampagner op i. 

Ofte vil du ved mere produktspecifikke søgninger se resultaterne i toppen af Google, og derfor kan det være meget vigtigt at blive fundet på relevante søgninger. Der findes i dag også en lang række af CSS services, der kan være med til at give dig mulige besparelser på dine klikpriser. 





Boost din webshops succes med effektiv annoncering

Få mest muligt ud af din e-commerce annoncering med Google Shopping! Med denne ekstremt effektive markedsføringsform kan du vise dine kunder produktbilleder og priser direkte i søgeresultaterne og booste dine salgsresultater til det næste niveau.

Performance fra din e-commerce

Vi bruger data fra din e-commerce til at skræddersy annoncerne, så de viser præcis de oplysninger, som dine potentielle kunder søger efter. Dette inkluderer produkttitler, beskrivelser, lagerstatus, størrelser, fragtomkostninger, udsalgspriser og meget mere

Vær præcis med dine annoncer

Produktinformationer, budgivning og flere teknologier gør at Google vurderer om dit produkt er relevant for en given søgning og bestemmer, om det skal vises i søgeresultaterne. Øg din synlighed og nå ud til de potentielle kunder, der søger efter præcis det, som du tilbyder.

Kategorisering og produkter

For at opnå den bedste ydeevne og oplevelse med Google Shopping er det afgørende, at din webshop og dine produkter er optimeret til formålet. Det indebærer en omhyggelig optimering af produktinformationer og billeder.

Placering af shopping annoncer

Shopping-annoncer vises ikke kun i søgeresultaterne, men også i fanen "Shopping" og som bannerannoncer (display) og videoannoncer på Google. På denne måde kan dine annoncer nå ud til endnu flere potentielle kunder, der er på udkig efter de produkter, som du tilbyder.

Vær præcis og relevant med dine produkter

Forestil dig, at du søger på en kjole – her en lang aftenkjole, og der kommer resultater op, hvor der både er korte og lange kjoler. Det kan der komme, hvis der ikke er brugt tid på at arbejde med kategoriseringen, så den bliver så præcis som muligt. 

Vi gør det så relevant som overhovedet muligt for dig, så du bliver repræsenteret med de produkter, der giver dig de bedste muligheder for konverteringer og køb.

Tak for din interesse

Du vil blive kontaktet hurtigst muligt