LinkedIn annoncering målrettet beslutningstageren
Her har du mulighed for at ramme beslutningstagere direkte med forretningsrelateret indhold. På LinkedIn er det nemlig vejen frem at gå direkte efter salg i dine budskaber, hvilket er helt modsat af andre sociale medier som Facebook og Instagram. På LinkedIn forventer brugerne at blive mødt med professionelt og salgsfremmende indhold, da de bruger platformen for at netværke, holde sig opdateret inden for deres kompetencefelt og branche samt finde nye karrieremuligheder.
Brug annoncering på LinkedIn
til indsamling af leads
Da LinkedIn er oplagt til at indsamle brugbare leads, kan du med fordel bruge platformen til low-funnel annoncering. Men vil du skabe konverteringer og katalogsalg, er LinkedIn ikke den mest brugbare platform.
Her kan du med fordel annoncere på Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat eller TikTok for bedre webshopsrelateret performance.
Dette afhænger selvfølgelig også af branche og produkter.
Hvad kan vi gøre for dig?
Strategi
Vi skræddersyr strategier på LinkedIn ud fra, hvad der virker bedst for netop din virksomhed.
Kendskab
Vi sørger for, at nye relevante og potentielle kunder ser dig, når vi målretter dine annoncer på LinkedIn.
Tid
Vi sørger for, at du bruger din tid på netop, det du er allerbedst til - og så tager vi os af resten i jagten på at skabe de bedste resultater i din LinkedIn markedsføring.
Vækst
Vi sørger for, at hjælpe din virksomhed med at vækste på LinkedIn. Både når det gælder interaktion, synlighed og lead generation.