Mailchimp - når du vil teste e-mail marketing af
Mindre e-commerce virksomheder og virksomheder, der har en hjemmeside, hvor der er behov for e-mail markedsføring, vil ofte starte med at bruge Mailchimp, før de tager et af de tungere systemer såsom Active Campaign eller Klaviyo i brug.
5 gode grunde til at bruge Mailchimp
E-mail skabeloner
Mailchimp giver adgang til et bredt udvalg af skabeloner, der kan hjælpe dig med at designe og oprette professionelle og engagerende e-mails. Du kan også tilpasse skabelonerne, så de passer til dit brand og dine behov.
Segmentering og målretning
Mailchimp giver dig mulighed for at segmentere din e-mail-liste baseret på kriterier som køn, alder, geografi og meget mere. Dette betyder, at du kan sende målrettede e-mails til bestemte målgrupper og øge chancen for, at dine modtagere vil interagere med dine kampagner.
Analyse og rapportering
Mailchimp giver dig adgang til avancerede analyser og rapporter, der kan hjælpe dig med at evaluere og forbedre din e-mail marketing strategi. Du kan se åbningsrater, klikrater, konverteringsrater og meget mere.
Integrationsmuligheder
Mailchimp kan integreres med en lang række tredjepartsapps og -værktøjer, herunder e-handelsplatforme, CRM-systemer, sociale medier og meget mere. Dette gør det nemt at integrere Mailchimp i din eksisterende arbejdsgang og få mest muligt ud af din e-mail marketing.
Automatisering
Mailchimp giver dig mulighed for at oprette automatiserede e-mail-kampagner, der udløses af bestemte handlinger, som f.eks. en ny tilmelding til din e-mail-liste eller et køb på din webshop. Dette kan hjælpe med at øge engagementet og konverteringerne for din virksomhed.
Kom godt i gang med e-mail marketing
Vores specialister ved, hvad der skal til for at udvikle virksomhedens markedsføring med e-mails. Uanset om det er enkelte kampagnemails, automations eller specifikke flows, kan vi med Mailchimp sikre dig en god start og løbende udvikling med virksomhedens e-mail marketing.