Annoncering på

Snapchat

 Snapchat er et unikt medie, hvor brugerne primært kommunikerer med hinanden gennem billeder og video – kameraet spiller altså en væsentlig rolle.

Lav unikke Snapchat annoncer

Med tekst, filtre, Bitmoji, linser, klistermærker og andre værktøjer skræddersyr brugerne deres snaps, når de sender dem til venner. Derfor skal dine annoncer på platformen også afspejle dette – og kreativitet sælger, når det er sjovt, autentisk og relevant.

Med Snapchat annoncering kan du udvide din rækkevidde gennem nye målgrupper unikke til Snapchat og øge din ROAS for dit brand uanset, hvor dine kunder er i købsrejsen. For at sikre, at du er tilfreds med, hvor og hvordan dine annoncer vises på platformen, tilbyder Snapchat, at du selv vælger, hvilket andet content din annonce vises sammen med. Den kan f.eks. placeres sammen med beauty-content, rejse-content osv.

0 %
Kan huske en annonce efter kun at have set den i et par sekunder.
0 %
Er mere tilbøjelige til at nævne et mærke online efter at have foretaget et køb

Skab kendskab og konverteringer med Snapchat annoncering

Du kan f.eks. bruge Snapchat markedsføring i din upper-funnel annoncering ved at skabe opmærksomhed med billedannoncer på fuld skærm, videoannoncer, interaktive og dynamiske annoncer med diverse kreative værktøjer. Dermed ikke sagt at Snapchat ikke kan bruges længere nede i din marketing funnel, da platformen også kan generere konverteringer i form af leads og salg fra katalog.

Med annoncer på Snapchat kan du annoncere i helt anderledes formater, der er unikke på Snapchat og nå ud til nye målgrupper, du måske ikke ville kunne ramme på andre sociale medier. Platformen giver nemlig mulighed for at opbygge stærke og mere engagerende relationer til din målgruppe og skabe mere personligt og relevant indhold tilpasset platformen, der kan øge antallet af konverteringer for din virksomhed.

Tak for din interesse

Du vil blive kontaktet hurtigst muligt