Transformer din virksomhed med
en omnichannel løsning
Skab synergi mellem alle dele af kunderejsen med en omnichannel løsning.
Skab en integreret kundeoplevelse
Giv dine kunder en bedre og mere personlig købsoplevelse med en omnichannel løsning, hvor alt taler sammen. Forbrugere anvender ofte flere forskellige enheder i købsrejsen, og med en omnichannel strategi skaber du en helhedsoplevelse for dem.
Dine besøgende vil få de samme indtryk af din virksomhed, uanset om de bruger smartphone, tablet eller computer. Det giver dem en problemfri købsproces, og du får samtidig mere data om dine besøgende.

Fordele for virksomheder
- Øger (mer)salg og sikrer flere salg med real-time data
- Højere fastholdelsesrate
- Flere kanaler, én oplevelse
- Automatiserer mange af organisationens processer
- Integration ind i din virksomheds vigtigste teknologier til at forbedre dine operationer
- Glidende og konsekvent branding i kundeoplevelsen på tværs af alle kanaler
Fordele for kunde
- Individuel kunderejse med kommunikation, som tilpasses alle kanaler og enheder
- Real-time information tilgængelig, som speeder beslutningsprocessen op
- Mindre støj
- Højere relevans
- Integrerer købernes teknologi (fx smartphones) ind i købsoplevelsen
- Flere betalingsmetoder (fx mobilbetaling)
Unik omnichannel løsning, som automatiserer dine processer
Hos Tiger Media får du ét integreret system, som skaber en helhedsoplevelse for dine kunder. Det unikke ved vores løsning er, at alle områder hører til i samme hus som en del af Tiger Media-paraplyen.
De 3 afdelinger er:
Den største fordel ved det er, det ikke er nødvendigt for dig, at dit CMS hele tiden er kompatibelt med dit økonomisystem, ERP og/eller lagersystem (WMS).
Hvis du er afhængig af, at dine systemer konstant er kompatible, og et af systemerne pludselig skal opdateres, risikerer du, at din e-commerce platform i en periode ikke fungerer optimalt. Det kan betyde mistet salg, dårlig kundeoplevelser samt flere ressourcer til at få din side op at køre igen.
Med en løsning hos Tiger Media undgår du dette problem, fordi vi laver både dit CMS og WMS in-house. Du undgår samtidig mange af de små børnefejl, de fleste oplever, når de skifter system.
Hvad er omnichannel?
Omnichannel er en holistisk tilgang til at drive en virksomhed. Omnichannel styrer kundeoplevelsen på tværs af alle kanaler, så den bliver problemfri, integreret og konsekvent.
Denne løsning giver forbrugere en personlig og mere sammenhængende brugeroplevelse igennem hele købsprocessen, uanset hvordan de interagerer med en virksomhed.
Alle systemer taler sammen og giver samtidig virksomheder mere data om de besøgende, som kan bruges til at forbedre organisationens aktiviteter og processer.

Hvorfor er omnichannel vigtigt?
Teknologien har gjort information nemt tilgængeligt for forbrugerne. Med smartphones, tablets og computere samt forskellige sociale medier er der mange enheder og kanaler, de kan anvende under købsrejsen.
Når en forbruger anvender forskellige kanaler under købsrejsen, er de en “omnishopper”. En omnishopper er også kendt som “consumer 3.0”.
En omnishopper søger information om produkter på tværs af medier og forventer, at brugeroplevelsen er ens på alle enheder og kanaler. De bruger blandt andet de forskellige kanaler til at:
- søge information
- skrive/finde anmeldelser
- kommunikere med et brand
- købe produkter.
Tilpas dine kunders brugeroplevelse med data
For at leve op til en omnishoppers forventninger skal brugeroplevelsen være tilpasset til den individuelle forbruger. Sådan en tilpasning kræver data. MEGET data.
Derfor er en omnichannel løsning ideel, fordi den får alle kanaler og enheder til at tale sammen. På den måde er det muligt for dig at tilpasse brugeroplevelsen til hver unikke besøgende på din e-commerce platform, så forbrugeren får den købsoplevelse vedkommende ønsker.