Hos Tiger Media er vi stolte af vores tætte samarbejde med DEAS. Som det kan ses på oversigten, er det mere end bare et par websites, vi har arbejdet sammen om gennem årene.
Når et nyt boligprojekt skal markedsføres, er der flere komponenter i det. Det strækker sig helt fra et responsivt website og markedsføring til bannerdesigns og tekstforfatning.
Helhedsorienteret marketingstrategi
Velkommen til Bindesbøll Byen, som er en rekreativ del af Risskov, hvor du kan opleve PKAs nyopførte lejeboliger. De er beliggende attraktivt, omgivet af natur midt i byens mange muligheder. Da projektet skulle udlejes, blev Tiger Media A/S inddraget af DEAS A/S til konceptudvikling af en helhedsorienteret marketingstrategi.
Strategien indeholdt en responsiv hjemmeside inklusiv tekstforfatning og en intensiv markedsføringsindsats online og offline. Det indebar kampagner på Facebook, Instagram og Google Ads. Dertil også avisannoncer og design af brochurer samt beachflags til åbent hus-arrangementer.
Webudvikling samt marketingstrategi
Effektivt marketing setup til DEAS
- Brochure med boligerne, området og arkitekturen
- Tekstforfatning til brochure
- P-hus banner
- Busreklamer
- Design af avisannoncer
- Online annoncering af boligerne på Facebook og Instagram
Stærk markedsføring i et aggressivt boligmarked
DEAS havde brug for et effektivt marketing setup for at skabe synlighed og interesse for de mange nye og spændende lejligheder i Sydhavnen. Det er sket gennem både trykt og digital markedsføring for at nå bredt ud til potentielle lejere. Vi har udarbejdet en brochure med en oversigt over Frederiks Brygges forskellige byggerier, som giver indblik i området, arkitekturen samt de mange fordele der er ved at bo i boligerne.
Brochuren er kombineret med online annoncering på Facebook og Instagram, hvor vi gennem flere kampagner har nået over 100.000 personer, der kunne være potentielle lejere. Det er også sket gennem halv- og helside avisannoncer i Berlingske m.fl. Senest har vi udviklet tre spændende annoncedesign til Københavns bybusser, der lige nu kører rundt og fortæller om de spændende og flotte boliger i Frederiks Brygge.
Webdesign og synlig markedsføring
Tiger Media har gennem sit samarbejde med DEAS udarbejdede mange forskellige marketingtiltag for virksomheden på tværs af mange forhenværende projekter. Dette var ikke en undtagelse, da DEAS skulle have promoveret deres nye boligprojekt i Aalborg kaldet Sofiedalen Enge. Endnu engang var DEAS’ ønske med samarbejdet at øge kendskabet til de nye boliger samt skabe generel promovering, der havde til formål at udleje boligerne. Ydermere skulle der også udarbejdes forskelligt grafisk materiale samt markedsføring herunder både online og offline.
En del af projektet bestod i, at vi skulle udarbejde en hjemmeside i WordPress, der havde til formål at informere alle interesserede om det nye, skønne boligkvarter. Vi udarbejdede en brugervenlig og responsiv hjemmeside, der er nem at navigere i. Herunder er det især væsentligt at nævne undersiden Planer & priser, som er opbygget således, at man som bruger af siden får det bedst mulige overblik over boligerne samt placeringen deraf. Dette er gjort ved hjælp af klodsmodellen, som også viser brugeren, hvilke boliger er ledige, reserveret og udlejet, så man ikke behøver at trykke forgæves. Sidst, er der simpel og hurtig adgang til plantegningerne af lejeboligerne.
I forbindelse med promoveringen af lejeboligerne blev der afholdt åbent hus-arrangementer, hvor vi udarbejdede forskelligt grafisk materiale. Herunder offline markedsføring såsom bannere, beach-flags, roll-up, labels til flasker og reklameskilte, der havde til formål til at skabe synlighed og genkendelighed til arrangementerne.
Udover ovenstående har vi også udarbejdet markedsføring online, hvilket har været med henblik på at promovere arrangementer herunder åbent hus, som virksomheden har afholdt. Promoveringen er sket på forskellige platforme såsom Facebook, Instagram samt Google Ads.
Vi takker endnu engang DEAS for at bidrage til et godt samarbejde.
Responsiv hjemmeside og offline markedsføring
til Østbryggen for DEAS
Velkommen til Østbryggen, som er en nyopført stokbebyggelse opført i klassisk nordisk arkitektur i Holbæk. Da bebyggelsen, som harmonerer perfekt med havnefronten og de omkringliggende bygninger, skulle udlejes, efterspurgte DEAS en responsiv hjemmeside og markedsføring. Der blev udarbejdet en responsiv hjemmeside til Østbryggen for DEAS. Der blev derudover udarbejde design til brochurer og beachflags til åbent hus-arrangementer.
Webdesign, grafik og markedsføring til røllike hus
Velkommen til Røllike Hus’ nye online platform. På websitet får du et visuelt overblik over de 65 nyopførte og bæredygtige boliger i København. Der er desuden integreret en blokmodul, der overskueligt viser, hvilke lejemål der er ledige. Udover hjemmesiden har vi også leveret 32-siders brochure samt online markedsføring på Facebook, Instagram og Google.
Ny hjemmeside, tekstforfatning og udformning af kampagner
Da PFA skulle have udarbejdet en ny underside til deres hjemmeside, samt promoveret deres nye ældreboliger, indgik de et samarbejde med os. PFA’s ønske med samarbejdet var at øge kendskabsgraden til ældreboligerne samt skabe generel promovering, der havde til formål at udleje boligerne. Derudover var en del af projektet også at udarbejde forskelligt grafisk materiale samt markedsføring, både offline og online.
Der skulle blandt andet udarbejdes ny underside, hvor der især skulle lægges vægt på, at designet og opstillingen af hjemmesiden skulle være så overskuelig og responsiv som mulig, da målgruppen formentligt er ældre, der søger ny bolig. Derfor var det vigtigt, at hjemmesiden var brugervenlig og nem at navigere i, og at den havde et enkelt set-up. I forlængelse af dette blev der også indtænkt, at alle de vigtigste informationer, der havde til formål at give brugerne et overblik, var let tilgængelige på forsiden.
I forbindelse med de forskellige åbent hus-arrangementer for boligerne, udarbejde vi også forskelligt grafisk materiale. Herunder blandt andet offline markedsføring såsom bannere, beach-flags, roll-up, labels til flasker og reklameskilte, der havde til formål til at skabe synlighed og genkendelighed til arrangementerne.
Efterfølgende blev der lavet online markedsføring i form af kampagner på henholdsvis Facebook og Instagram samt Google Ads. Alt dette med formål til at promovere og fortælle interesserede om åbent hus-arrangementet.
Ny responsiv WordPress hjemmeside til Arenahaven
I forbindelse med tidligere samarbejde med DEAS har vi indgået en aftale omhandlende Arenahaven.
Gennem de forskellige tidligere cases har vi hjulpet med at udarbejde responsive hjemmesider i WordPress, design og tryk af grafisk materiale, annoncering til Facebook og Instagram samt Google Ads.
Samme ønske kom fra DEAS i forbindelse med promoveringen af lejeboligerne Arenahaven.
I forbindelse med fremvisninger har vi også udarbejdet grafisk materiale til offline markedsføring i form af bannere, beachflag, roll-up, labels til flasker og reklameskilte. Dette giver et gennemført og velplejet udtryk, der samtidig også er med til at styrke genkendeligheden.
Derudover har vi stået for online markedsføring for at promovere boligerne. Dette er blevet gjort gennem annoncering på henholdsvis Facebook og Instagram samt Google Ads.
Vi takker endnu engang DEAS for at bidrage til et godt samarbejde.
Webdesign, kampagner og brochurer til Primula Hus
Her kan du se et udklip af det arbejde, vi har lavet for DEAS A/S, da de skulle udleje Primula Hus. Ejendommen er beliggende i den spændende grønne bydel i København, Grønttorvet. Her er der fokus på naturen og stilren bebyggelse. Strategien, der blev udarbejdet til Primula Hus, indeholdt en responsiv hjemmeside og tekstforfatning. Primula Hus blev markedsført online i form af kampagner på Facebook, Instagram og Google Ads. Markedsføringen foregik også offline i form af beachflag til åbent hus-arrangementer, altanbanner, flag til flagstang, avisannoncer og brochurer.
Webdesign, tekstforfatning og
annoncer til Gartnerbyens Seniorbofællesskab
Responsiv hjemmeside og teksforfatning til Nobelholmen
Webdesign, tekstforfatning og annoncering til Gislegård
Tiger Media har gennem sit samarbejde med DEAS udarbejdet mange forskellige marketingtiltag for virksomheden på tværs af mange forhenværende projekter. Dette var ikke en undtagelse, da DEAS skulle have promoveret deres nye boligprojekt, Gislegård, i København. Formålet med samarbejdet var at øge kendskabet til de nye boliger samt skabe generel promovering, der havde til formål at udleje boligerne. Målsætningen med samarbejdet, da de kontaktede os i oktober 2021 var udlejning af de 124 nyopførte lejeboliger. Blot tre måneder senere, i januar 2022, er 92% af boligerne enten udlejet eller reserveret.
En del af dette projekt bestod i, at Tiger Media skulle udarbejde en WordPress-hjemmeside, der havde til formål at informere alle interesserede om det nye, skønne boligkvarter. Vi udarbejdede en brugervenlig og responsiv hjemmeside, der er nem at navigere i. Herunder er det især væsentligt at nævne undersiden Boliger & Priser, som er opbygget således, at man som bruger af siden får det bedst mulige overblik over boligerne samt placeringen deraf. Dette er gjort ved hjælp af klodsmodellen, som også viser brugeren, hvilke lejligheder der er ledige, reserveret og udlejet, så man ikke behøver at trykke forgæves. Sidst, er der simpel og hurtig adgang til plantegningerne af lejlighederne. Designet og opbygningen af hjemmesiden stemmer ydermere overens med Gislegårds overordnede udtryk, som er stilrent, nyt og enkelt. Udover udarbejdelsen af hjemmesiden blev der også lavet tekstforfatning.
I forbindelse med promoveringen af boligerne blev der afholdt åbent hus-arrangementer, hvor vi udarbejdede forskelligt grafisk materiale. Herunder offline markedsføring såsom bannere, beach-flags, roll-up, labels til flasker og reklameskilte, der havde til formål til at skabe synlighed og genkendelighed til arrangementerne.
Ydermere har vi udarbejdet online markedsføring for at promovere åbent hus-arrangementerne, hvilket er blevet gjort gennem annoncering på henholdsvis Facebook og Instagram samt Google Ads.
Vi takker endnu engang DEAS for at bidrage til et godt samarbejde.
Ny platform til Emilies Plads
I forbindelse med tidligere samarbejde med DEAS har Emilies Plads i Horsens opført 48 nyopførte og moderne lejligheder, som de ønskede at skabe mere opmærksomhed omkring.
Tiger Media blev inddraget til udarbejdelse af responsiv hjemmeside, design og tryk af grafisk materiale samt annoncering. På nuværende tidspunkt er 45 ud af 48 lejeboliger udlejet.
En del af projektet var, at Tiger Media skulle udarbejde en hjemmeside i WordPress, der havde til formål at informere alle interesserede om de nye, skønne lejeboliger. Designet, opbygning og enkeltheden stemmer ydermere overens med Emilies Plads’ ønsker. Udover udarbejdelsen af hjemmesiden blev der også lavet tekstforfatning til hjemmesiden.
I forbindelse med de forskellige åbent hus-arrangementer, der er blevet afholdt, har Tiger Media udarbejdet forskelligt grafisk materiale. Herunder blandt andet offline markedsføring, hvor der er blevet designet og trykt grafisk materiale til bannere, beachflag, roll-up, labels til flasker, reklameskilte og brochure.
Derudover har Tiger Media stået for online markedsføring for at promovere de åbent hus-arrangementer, der er blevet holdt. Dette er blevet gjort gennem annoncering på henholdsvis Facebook og Instagram samt Google Ads.
Mappet klodsmodel for bedre UX
Måden, vi imødekom dette på, var ved at mappe alle lejlighederne på en klodsmodel – ofte gerne fra flere vinkler, således brugerne kunne få et godt visuelt overblik over alle boligerne.
Det visuelle overblik over boligerne og status på dem hænger sammen med listen over lejlighederne, hvor det også fremgår, om de er ledige eller optagede.
Denne funktion er særdeles brugervenlig og giver brugeren et rigtig godt indtryk af, hvor mange lejligheder, der er ledige, hvordan plantegningerne ser ud, og hvorledes den valgte bolig er placeret i forhold til de omkringliggende boliger.